Meerkerk, Burg. Sloblaan 10
06-22321145
info@brillenbad.nl

Veelgestelde vragen

De schoonste bril in 3 stappen

Hanteren jullie een minimum bestelbedrag?

Nee, we hanteren geen minimum bestelbedrag.

Welke mogelijkheden zijn er om mijn bestelling te betalen?

Uw betaling verloopt via Mollie. U kunt bij Mollie kiezen voor Achteraf betalen via Klarna, Ideal en Vooraf Overmaken of Bancontact. Hier worden verder geen extra kosten voor in rekening gebracht.

Rekenen jullie verzendkosten?

Onze vervoerder is PostNL, Welke helaas niet gratis rijdt. We rekenen een deel van de verzendkosten door aan u. Zodra het bestelbedrag boven de €50,- uitkomt nemen wij de verzendkosten volledig voor onze rekening. Onder dit bedrag betaald u voor de verzending €5.95 Onze pakketten zijn ten allen tijde voorzien van een Track en Trace nummer zodat u uw zending online kan volgen. 

Hoe snel kunnen jullie leveren?

Vrijwel al onze producten zijn op voorraad. We verzenden bestellingen van dinsdag tot en met zaterdag gewoonlijk binnen 24 uur. In de regel houd dit in dat uw pakket de dag na uw bestelling bij u wordt aangeboden. PostNL levert 98% van haar pakketten de volgende dag af, het kan dus een enkele keer voorkomen dat uw pakket 1 dag vertraagd is. Indien er een langere levertijd op producten zit, zal dit bij de producten vermeld worden. 

Besteld op:  Geleverd bij u aan de deur:
MaandagWoensdag
Dinsdag voor 16:00Woensdag
Woensdag voor 16:00Donderdag
Donderdag voor 16:00Vrijdag
Vrijdag voor 16:00Zaterdag
Zaterdag voor 15:00Dinsdag
ZondagWoensdag

Hoe kan ik bij jullie retourneren?

U kunt uw bestelling via Brillenbad.nl retourneren binnen 30 dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden. Bent u niet tevreden over een product? Als u dit aangeeft zoeken we naar een geschikte oplossing. Voordat u een product retourneert vragen we u een email te sturen naar info@brillenbad.nl met de vermelding wat u retour wil sturen.

Zodra uw aanvraag ontvangen is krijgt u van ons binnen 24 uur een bevestiging en kunt u uw zending retour sturen. Zendingen welke niet van te voren worden aangemeld als retour, worden niet in behandeling genomen en retour afzender gestuurd. 

Heeft u een product beschadigd ontvangen, dan komen de kosten voor retourzenden voor rekening van Brillenbad.nl. Meld een beschadigde zending binnen 2 dagen na ontvangst van het pakket.

Na aanmelding van uw retour wordt het bedrag binnen 7 werkdagen teruggestort op het door u opgegeven bankrekeningnummer. Hierbij geldt dat als u de gehele bestelling retourneert, u het volledige bedrag bedrag inclusief de kosten voor verzendkosten voor de heenzending terug ontvangt. Mocht u slechts een gedeelte retourneren dan ontvangt u het bedrag horende bij de artikelen die u retourneert binnen 7 dagen terug. Voorwaarde voor deze snelle terugbetaling is wel dat de artikelen die u retourneert ontvangen zijn door Brillenbad.nl voordat wordt overgegaan tot terugbetaling.

Ik wil een grote bestelling plaatsen, kan dat?

U kunt bij ons zoveel bestellen als u nodig heeft. Zodra u meer wenst te bestellen kunt u dit aangeven via info@brillenbad.nl. We geven u een offerte op maat vanaf 10 artikelen van dezelfde productspecificaties. Personalisatie is ook mogelijk van onze artikelen, echter zit hier een minimale bestelhoeveelheid aan verbonden. Vraag ons naar de mogelijkheden.

Mijn vraag staat hier niet tussen, wat nu?

Neem dan contact met ons op via info@brillenbad.nl of via ons contactformulier. We streven er naar uw vraag binnen 24 uur te beantwoorden.